Virtual Assistant

Jouw Virtual Assistant: NWij Support

Druk. Is dat het woord dat op al jouw dagen van toepassing is? Je hebt lange to-do-lijstjes, een volle mailbox en eigenlijk heb je geen overzicht meer. Want je moet die ene klant nog bellen, nog 12 mails beantwoorden en je website moet ook al weken bijgewerkt worden. Dus zit je ’s avonds weer achter je computer.

Intussen blijft je omzet steken op het niveau waar je al tijden zit. Als je meer wilt verdienen, moet je nóg meer uren maken. In je eentje kom je niet verder, maar iemand aannemen is een stap te ver. De ideale tussenstap? Een Virtual Assistant inhuren. Zo krijg je tijd, focus, overzicht en flexibiliteit.

Ziet jouw leven er zo uit?

Altijd druk

Je hebt het altijd druk en bent 24/7 met je werk bezig, waardoor je dingen over het hoofd ziet.

Geen structuur

Je mist structuur in je werk, waardoor het vaak chaotisch is.

Nee verkopen

Je moet je klanten nee verkopen omdat je al vol zit.

Geen planning

Je vindt het moeilijk om een planning te maken en vaak hou je je er niet aan.

Overvolle inbox

Je inbox is overvol en je bent bang dat je mailtjes vergeet te beantwoorden.

Ideeën blijven liggen

Dat toffe nieuwe idee voor je bedrijf ligt nu al maanden op de plank.

Minder tijd

Je hebt minder tijd voor je privéleven dan je zou willen.

Computerchaos

Je hebt geen overzicht op je computer en moet altijd eerst zoeken naar dat ene bestand.

Mailen en bellen

Je laat je dag bepalen door de mails en telefoontjes die je krijgt, zodat je niet kan doen wat je eigenlijk in gedachten had.

Weer ontspannen ondernemen dankzij een Virtual Assistant

Je wilt gewoon lekker ondernemen. De vrijheid voelen die je voor je zag toen je voor jezelf begon. Tijd hebben om nieuwe plannen uit te werken. Meer omzet draaien zonder dat je nog meer uren hoeft te maken. Groeien. Dus waarom zou je je nog bezighouden met al die klusjes die je geen omzet opleveren? En die je misschien ook niet leuk vindt om te doen?  Met mij als Virtual Assistant heb je rust in je hoofd, grip op je bedrijf, en meer tijd om te besteden aan de dingen waar jíj goed in bent.

Een Virtual Assistant: weer ruimte voor groei

Hoe we dat gaan realiseren? Ik neem je veel dingen uit handen die jij niet per se zelf hoeft te doen. Want waarom zou je zelf socialmediaposts inplannen, je website bijhouden of afspraken inplannen als een Virtual Assistant dat ook voor je kan doen? Dan hou jij namelijk veel tijd over om je aandacht te richten op de groei van je bedrijf.

 

    • Je helpt meer klanten, waardoor je omzet groeit.
    • Je hebt rust in je hoofd, omdat je niet na hoeft te denken over randzaken.
    • Je hebt een duidelijke en realistische planning, waardoor je eindelijk echt meters maakt.
    • Je werkt ontspannener omdat je alles onder controle hebt.
    • Je doet ’s avonds weer andere dingen dan werken.
    • Je mailbox is overzichtelijk ingericht, zodat je nooit meer iets mist.
    • Je boekhouding is op orde, zodat je je niet meer druk hoeft te maken om verdwaalde facturen.

Altijd duidelijk en transparant

Ik snap als geen ander dat het spannend kan zijn om dingen uit te besteden aan een Virtual Assistant als je alles altijd zelf hebt gedaan. Je gaat dingen loslaten en misschien heb je het gevoel dat je dan geen controle meer hebt. Daarom zorg ik voor een soepele overgang als je mij inschakelt. We bespreken wat je nodig hebt en maken duidelijke afspraken over wat je door mij wilt laten doen. Ik zorg dat alles wat ik voor je doe zo duidelijk mogelijk is, zodat jij er niet meer over na hoeft te denken. Daardoor merk je al snel hoe heerlijk het is dat je al die dingen niet meer zelf hoeft te doen. Zo bouwen we samen aan je bedrijf.

De VA-mogelijkheden bij NWij Support

Als Virtual Assistant heb ik een heel breed werkgebied waardoor ik jou met heel veel dingen help: van de meer algemene taken als agendabeheer en organisatie, tot grafisch ontwerp, nieuwsbrieven en social media. Ik ondersteun je ook bij technische zaken waar je zelf niet uitkomt. Ik vind het namelijk heerlijk om precies uit te zoeken hoe de dingen werken en laat het er niet bij zitten als iets complex is. Ik doe altijd mijn uiterste best om het voor elkaar te krijgen, zodat jij helemaal tevreden bent. Het grote voordeel van mijn brede kennis? Je hoeft niet voor elk onderdeel van je bedrijf iemand anders in te huren.

Algemeen

    • Agenda- en e-mailbeheer
    • Documenten voorbereiden/verduidelijken
    • To-do-lijsten
    • (Zaken)reizen boeken
    • Planning en organisatie
    • Ondersteuning bij evenementen
    • Processen beschrijven
    • WordPress-site bijhouden
    • Administratie en boekhouding bijhouden

Grafisch

    • Posters/flyers ontwerpen
    • Afbeeldingen bewerken
    • Rechtenvrije afbeeldingen zoeken
    • Banners maken
    • Drukwerk maken/bestellen

Communicatie

    • Nieuwsbrieven versturen
    • Socialmedia-posts maken/inplannen
    • Blogs maken en plaatsen
    • Testimonials opvragen
    • Contacten onderhouden

Webdesign en -beheer

Naast bovenstaande VA-werkzaamheden bouw ik ook websites. Van tevoren bespreken we wat voor site je nodig hebt, hoe groot hij moet worden en wat voor stijl hij moet krijgen. Naar aanleiding daarvan maak ik je site: van WordPress-installatie tot design tot oplevering.

Als je site eenmaal staat, moet hij natuurlijk ook up-to-date blijven. Met regelmatige updates hou je je site veilig en maak je de kans op een hack zo klein mogelijk. En af en toe moet je ook een back-up maken om te voorkomen dat je alles kwijt bent als er iets misgaat. En natuurlijk moet er soms ook nieuwe content op je site komen. Deze dingen hoef je niet zelf te doen. Ik regel alles voor je, zodat je een goede site hebt zonder dat jij ernaar om hoeft te kijken.

Zo pakken we het aan

Kan je wel een Virtual Assistant gebruiken? Dan beginnen we met een vrijblijvend kennismakingsgesprek. We bespreken waar je tegenaan loopt in je bedrijf en welke dingen je graag uit handen wilt geven. Zo komen we er samen achter voor hoeveel uur per week je hulp nodig hebt.

Gaan we er samen voor? Dan gaan we eerst aan de slag met een planning. We bepalen welke zaken prioriteit hebben en ik denk met je mee over welke dingen ik voor je kan doen. Hierdoor heb jij al gelijk veel meer structuur.

Je hebt overzicht over wat er allemaal moet gebeuren, wanneer dat moet gebeuren, en je weet wie welke dingen oppakt. Zo maken we het jou zo makkelijk mogelijk.

Met de planning en de takenlijst die we hebben gemaakt, weet ik precies wat ik allemaal moet doen. We werken met een online takenlijst, zodat je makkelijk taken kan toevoegen en in één oogopslag ziet welke taken ik heb afgerond. Ik werk gewoon vanuit huis, dus je hoeft geen extra werkplek voor me te regelen. En we hebben elke week of elke 2 weken contact om elkaar op de hoogte te houden en een nieuwe planning te maken.

De pakketten van NWij Support

Als je al weet hoeveel hulp je nodig hebt, kies dan een van de onderstaande pakketten. Dan ben je het voordeligst uit. Wil je me liever inschakelen op basis van losse uren? Dat is ook mogelijk. Als je nog niet goed weet wat je wilt of nodig hebt, dan komen we daar samen achter in het kennismakingsgesprek. We bespreken je wensen en kijken wat het beste bij je past.

Wil jij verder groeien met je bedrijf?

Kies voor tijd, rust en focus met mij als Virtual Assistant.